شرح وظایف:

1-پیگیری و نظارت بر برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی مدیریت پشتیبانی دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن

2- پیگیری ارتقاء ارائه خدمات مدیریت پشتیبانی دانشگاه از طریق نظرسنجی، همفکری با مدیران و کارشناسان و مطالعات میدانی

3- احصای فرایندهای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به دانشگاهیان با هم اندیشی با مدیران و کارشناسان و افراد اهل فکر

4- همکاری با واحدهای مختلف دانشگاه به منظور ارتقاء ارائه خدمت میزبانی برای مهمانان دانشگاهی

5- تلاش به منظور برقراری تعامل گسترده با بخش های خارج از دانشگاه به منظور بهرهمندی هر چه بیشتر دانشگاه از ظرفیت سایر ارگان ها و دستگاه های اجرایی جهت میزبانی از مدعوین دانشگاه

6- ارائه گزارش مدون از عملکرد مدیریت تشریفات به طور منظم و فصلی

7- توجه جدی به ارتقاء کیفیت فضاهای فیزیکی مربوط به تشریفات ( مهمان سراها، هتل ها و رستوران های طرف قرارداد)

8- تدوین برنامه های خاص تشریفات ( منوی سطح بندی شده، تهیه اقلام مورد نیاز، تدوین برنامه اسکان و تفریح و ....)